Wednesday, January 12, 2011

I Love You.

Ya Allah. Dekatkanlah diriku dgn diri-Mu.
Ampunkan dosa2ku. Sesungguhnya Engkau Maha Pengampun lagi Maha Penyayang.
Tabahkanlah hatiku. Kuatkanlah imanku. Hanya Engkau lebih mengetahui isi hatiku.
Ya Allah, Jangan Engkau berpaling padaku setelah Engkau beri hidayah padaku. 
Jangan biarkan aku mati dlm keadaan yg hina. Jangan biarkan aku mati dlm keadaan lupa pada-Mu.
Ya Allah, aku telah lupa pada-Mu. Aku begitu gembira dgn keindahan dunia. Aku lupa janjiku bhawa Engkau lah Tuhanku. Betapa hinanya diri ini. Betapa dosanya diri ini.
Ampunkan aku. Ampunkan aku. Ampunkan aku Ya Allah.
Aku rela Engkau sbgai Tuhanku, Islam sbgai Agamaku dan Nabi Muhammad SAW sbgai Rasulku.
Hanya pada Engkau aku meminta, Hanya Engkau yg dpt memberi keampunan kepadaku.
Ya Allah, akulah manusia yg hina. Tolonglah jgn memandangku dgn kemurkaan-Mu dan kemurkaan kekasih-Mu, Nabi Muhammad SAW. Aku sgt mncintai-Mu. Aku sgt mencintai Nabi Muhammad SAW.
Aku sgt merindui-Mu. Aku sgt merindui kekasih-Mu, Nabi Muhammad SAW. Ampunkan dosa2ku. Ampunkan dosa kedua ibu bapa ku. Aku ingin bertemu dengan-Mu. Cinta hatiku. Cinta Hakiki.
Hidupku Matiku hanya pada-Mu.

No comments:

Post a Comment